Wysyłka i dostawa
Nasze produkty wysyłane są z magazynu na Łotwie, w Rydze.
Tak, wysyłamy zamówienia do innych krajów. Jeśli nie możesz znaleźć swojego kraju na naszej liście, skontaktuj się z nami pod adresem sales@yappy.lv, podając, co chciałbyś zamówić oraz dokładny adres dostawy. Sprawdzimy koszty wysyłki i skontaktujemy się z Tobą.
Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1–2 dni roboczych. Czas dostawy wynosi od 3 dni do 2 tygodni, w zależności od lokalizacji odbiorcy. Zamówienia nie są wysyłane w weekendy ani w święta.
Tak. Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki oraz numerem śledzenia.
Zamówienia wysyłane do krajów UE nie podlegają cłom. Jednak w niektórych krajach (np. USA, Wielka Brytania, Szwajcaria) mogą obowiązywać opłaty celne, VAT lub inne podatki w momencie dostawy.
Pamiętaj, że nie mamy wpływu na te opłaty i nie ponosimy za nie odpowiedzialności. Wszelkie dodatkowe koszty pokrywa odbiorca.
Jeśli Twoje zamówienie dotrze uszkodzone, nie martw się. Skontaktuj się z nami w ciągu 72 godzin od dostawy i prześlij zdjęcia uszkodzonego opakowania oraz produktu – zajmiemy się rozwiązaniem problemu.
Zdjęcia są niezbędne, ponieważ bez nich ubezpieczenie nie pokryje szkody. Jeśli będzie to konieczne, wyślemy Ci nowy produkt.
Produkty
Wszystkie nasze meble są produkowane wyłącznie w europejskich fabrykach.
Używamy wysokiej jakości drewna: sosny, brzozy, buku.
Stosujemy farby i lakiery na bazie wody, spełniające normę EN 71-3 (stosowaną również w zabawkach), lub naturalny wosk.
Każdy mebel jest dostarczany z instrukcją montażu, dzięki której możesz łatwo i krok po kroku złożyć produkt.
Zgodnie z przepisami UE nasze meble mają 2-letnią gwarancję.
Jeśli chcesz zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który przeprowadzi Cię przez cały proces.
Producent nie jest zobowiązany do posiadania certyfikatu, ale musi produkować zgodnie z ustalonymi normami. Testujemy nasze meble i przestrzegamy surowych standardów Unii Europejskiej (EN 716-1:2017+A1:2019) w celu zapewnienia jakości i bezpieczeństwa.
Płatność
Metody płatności
• Karta kredytowa (PaySera)
• PayPal
• Przelew bankowy
Jeśli z jakiegoś powodu Twoja płatność nie została zrealizowana, sprawdź swoją skrzynkę e-mail – prawdopodobnie otrzymałeś powiadomienie o ponownej płatności.
Jeśli nie otrzymamy płatności w ciągu jednego dnia roboczego, automatycznie wyślemy Ci fakturę.
Tak, wymagamy płatności z góry za pomocą naszego bezpiecznego systemu płatności, który zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa i niezawodności.
Po otrzymaniu płatności Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a Ty otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
Składając zamówienie na naszej stronie internetowej, akceptujesz nasze warunki i potwierdzasz, że wszystkie sprzedaże są ostateczne.
Podatek VAT jest wliczony w cenę produktu.
Części zamienne i zwroty
Zwroty
Masz 14 dni na zwrot produktu od momentu jego otrzymania.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być:
• Nieużywany
• W oryginalnym stanie
• W oryginalnym opakowaniu
Aby rozpocząć procedurę zwrotu, wymagany jest paragon lub dowód zakupu.
Prosimy nie odsyłać produktu bez wcześniejszego potwierdzenia z naszej strony.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami: sales@yappy.lv
Części zamienne
Jeśli potrzebujesz części zamiennej, skontaktuj się z nami pod adresem sales@yappy.lv i podaj następujące informacje:
• Numer zamówienia lub nazwę produktu
• Opis brakującej części, zdjęcie lub numer części z instrukcji montażu
Dzięki tym informacjom będziemy mogli szybciej przetworzyć Twoje zgłoszenie.